
در فکر انتقال به بیانم. هر چند اینجا را خیلی دوست میدارم. اینجا برایم حس خانه را دارد، اما تازگی سر ناسازگاری دارد! نظرتان برایم مهم است + نوشته شده در xa0جمعه بیست و ششم آبان ۱۳۹۶ساعتxa021:43xa0 توسطxa0ملکهxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
اینجا ادامه میدم ولی تصمیم گرفتم توی بیان هم وبلاگی با همین نام داشته باشم و مطالب رو از اسفند 95 (شروع مطالب برنامه ریزی) با مقداری ویرایش اونجا هم بذارم. og.ir/ (فاصله بین کلمه بلاگ رو بردارید لطفا)...
ادامه مطلب