
یکی از اخلاقای بدی که داره تو ما ریشه پیدا می کنه، غر زدنه. غر زدن یعنی ندیدن خیلی عظیم نعمت ها، غر زدن یعنی کفران نعمت، غر زدن یعنی دور کردن آرامش از خود و اطرافیانمون. یکی از کارهایی که باعث شد غر زدن در من بسیااااااااار کم بشه، دفتر شکرگزاری بود. ...
ادامه مطلب