من خودم روغن دنبه رو می گیرم و برای سرخ کردنی ازش استفاده می کنم. اصلا و ابدا بود نداره. من خودم درست کردم و به انواع و اقسام آدم ها هم خروندم، اصلا متوجه نشدن.
گاهیم برای سرخ کردن از زوغن زیتون یا روغن کنجد استفاده می کنم ولی خوب بوش و طعمش احساس میشه.
برای برنج هم از شحم گاو استفاده می کنم. اوایل طعمش رو دوست نداشتم، یکم گلاب می ریختم تا طعم و بوش کمتر احساس شه اما الان دیگه عادت کردیم.
سلامتی نعمت بزرگیه، قدرش رو بدونیم و مراقبش باشیم.
ما را در سایت راه حلی برای تمرکز بر کارها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145