هر راهی رو که برای زندگیمون انتخاب کردیم، مطمئنا سختی زیاد خواهد داشت، موانع زیادی سر راهمون قرار خواهد گرفت، اما مهم ماییم که نباید جا بزنیم. درسته خسته میشیم، کم میاریم، حتی ممکنه گاهی ناامید هم بشیم. تو این وقتا شاید لازمه یکم به خودمون استراحت بدیم و بعد با قوتی بیشتر ادامه بدیم.
مهم نیست چقدر شکست بخوریم، مهم اینه که بعد از هر شکست از جا بلند شیم، یه یا علی بگیم و بعد به راهمون ادامه بدیم.

ما را در سایت راه حلی برای تمرکز بر کارها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137